steek på stan



Har haft en skitskön dag på stan. Närmare sagt runt kungsan. Passade också på att fota lite eftersom att vi snart ska skiljas åt och eftersom att utflykter är Kungis GREJ, helt enkelt. Vi var alltså på statsvandring,och efter det blev det glassandes i solen med matsäck och klassen. Soooooft!!
När vi hade slutat stannade jag och Jessan i stan. Och fick två nya vänner. Kan fortfarande inte sluta skratta åt det, för kul var det! Efter några timmar så kände vi att det började bränna för mycket på hela kroppen så vi åkte hemåt och gick direkt till Vårdcentralen. Där skulle jag få lite information om dittan och dattan. Sist jag var på V.C så hatade jag tantan jag får gå hos, men hon som jag var hos idag var riktigt trevlig. Efter det vart det en snabbis förbi mig och sedan till Huddinge för att träna. Höll på att dö av hunger när jag kom hem!! Men nu är jag mätt och belåten och ska snart gå och kolla på film. Skönt med sovmorgon imorgon också!



Johanna som som vanligt inte vill vara med på kort. och Jessica som gärna ställer upp även när hon äter.Haha!Medans Jessan gärna visas på bild
Vid lunchen i kungsan. Josse,Lucas,Anna,Sofie & Damla

    
Stek efter skolan.. Hell va skönt!


Dock märkte vi att det kanske blev lite överdrivet på friskis..


KOMMENTARER


Jäklar vad snygg man är:D



Hoppas du kryar på dig till imorgon Paulisen<3

2008-06-01 // 17:14:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: