What Happens in Vegas

Oj, det blev en rätt så stressig dag, men ändå inte. Har iallfall hunnit med en hel del. Började ju som sagt dagen med Matte nationella, helt underbart att ha alla nationella gjorda nu. Efter det blev det lunch och sen iväg till franskan med Anna. Sen slöjd som vanligt och elevens val slapp vi nästan helt! Fick ändå ganska bråttom hem eftersom att jag skulle vara på Vittra Södermalm kl 15,00. Tvingade även med Josse dit, tack för det vännen !
Runt 5-snåret var det slut så jag bestämde mig för att vandra mot city där jag skulle möta mamma. Svängde förbi lite affärer på vägen dit också, men det blev inte köp, fanns varken pengar eller tid för det.

Jag skulle alltså möta upp min mamma vid Skandia på drottningdatan kl 18 för att vi skulle gå på förtidspremiär på filmen "What Happens in Vegas". En sådan där film som det egentligen räcker med att se dom första minutrarna för att förstå vad filmen kommer sluta med. Ingen direkt jätte hitt enligt mig, den hade väll sina goda stunder men inte många. Finns helt klart bättre filmer enligt mig, men alla har vi ju olika smak.. 
Ni kan ju kolla va ni tycker..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: