skolan och sommaren

Äntligen funkar min dator igen ! :D Har hållt på och fixat och trixat hela eftermiddagen och det känns väldigt bra att den är igång nu igen. Nu är det bara ljudet kvar att fixa på datorn och sen vänta på mobilen som förhoppningsvis kommer om 2 veckor.

Idag har jag iallfall varit i skolan. Vi har temavecka och vårat "tema" är studieteknik och stress. Folk i min klass är nämligen väldigt stessade inför prov och sådant, (även jag) så därför får vi ha en chill-vecka och lära oss studieteknik och liknande medans alla andra klasser måste jobba med riktiga tema-arbeten. Rätt skönt faktiskt.

Fick även nyss reda på att jag kanske ska till USA på språkresa i sommar ändå. Hos en familj till några vänner till oss i Frankrike. Inget är spikat och klart men kanske så. Mamma tyckte jag skulle fundera på det. Vill men ändå inte.
Känns som det blir en rätt intensiv sommar då,
ska försöka hinna med att

jobba    (tänkt så iallalfall)
Thailand  (ÄLSKA, hoppas hoppas hoppas!)
Frankrike  (hälsa på lite släkt och vänner och så..)
USA   (språkresa)

Tvekar på att det kommer bli allt. Elr det FÅR inte bli allt. Kommer inte hinna det. Nu ska jag iallafall äta middag. Lööv suckers!

KOMMENTARER


Anonym

fett dåligt... vi har fan sjukt mycket prov också... 3 prov nästa vecka och en STÖRT stor redovisning + matteprov + svenska redovisning veckan efter..



Och då får vi göra en skitstor redovisning på temavecken? SÄMST!

2008-11-27 // 22:51:53
Anonym

Antar att det där var Damla :D

2008-11-28 // 08:55:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: