svåra problem

Mår värre än värst. Vet inte ens vart jag ska börja. Mår alltifrån pytonorm till asilla till pytonorm igen. Ursh,jag hatar att vara förkyld. Det är okej, när man fortfarande kan göra saker, men när man mår så pass dåligt att man bara vill ligga i sängen på en Lördagkväll då är det inte bra alltså!

Sen har jag varit och lämnat in mobilen så nu har jag ingen mobil heller. Eller jo, just för tillfället har jag en trasig gammal som inte går att ladda så när den är urladdad DÅ har jag ingen. Hoppas det funkar att låna Jossans!!  De plus att jag inte har en fungerande dator stänger mig ute lite från mitt egna liv känner jag. Fördetmesta är man inte hemma och hur ska man då kunna få tag på folk?
Men det löser väll sig, men så att ni vet, får ni inte tag på mig så är det (antagligen) inte för att jag inte vill prata med er utan för att mobilen är döööööd!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: