Första advent

Har spenderat min första advent tillsammans med Jossan på stan. Var väll kanske inte det smartaste jag har jort med tanke på att jag har blivit jätte förkyld igen! SUCK ! Hostar och snuvar som en idiot och mina "Paula-andningar" kan jag bara inte sluta med. (Får ju ingen luft annars).

Jaa.. På våran lilla tripp till stan så lyckades iallalfall Josse komma hem med en julklapp medans jag bara hittade saker till mig själv. Egoist javisst. Men jag har faktiskt pengar kvar till julklappar. Nu är det bara att hitta dom snabbt så jag inte bränner pengarna på något annat. Vilket jag har en tendens att snabbt göra.

Nu ska jag borsta gaddarna och sen bege mig till sängen. Får se om jag blir hemmaliggandes imorgon. Hope not!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: