höstlovet

Nu var det nog en vecka sen sist. Förstår hur ni har lidigt. Min data har nämligen totalkrashat, och det måste köpas nytt. När det väl har skett, måste den installeras. Och eftersom att jag och mamma inte direkt är några tekniker måste antagligen papsen eller Jonaskommer över och göra det. Och gud vet hur länge det kommer ta.. Iallfall den förstnämda.

Anyway. Lovet börjar sinka mot sitt slut. Känns väll lite tråkigt. Men jag har hunnit tagit det lugnt, varit ute lite, shoppat lite, umgåts lite och ni vet.. allt det där. Allt som har saknats har varit mina två bästavänner. Dom man bara kan sitta uppochned med i bara mjukisbrallor och inte göra någonting. Men men, har inte deppat över det utan gjort det bästa av saken.

Hoppas ni har haft ett bra lov !

KOMMENTARER


Ikväll är ju i alla fall jag hemma, så att vi kan sitta i mjukisbrallor och inte göra någonting:) eller vi ska ju faktiskt, ÄNTLIGEN, kolla på saw 4:D



<3 kram kram kram kram till dig! och en liten puss ppå kinden:D

2008-11-01 // 16:12:34
Christian

Hehe nice med nya dator ju? :D

Inge svårt att installera allt igen, bara tidsödande

2008-11-06 // 12:28:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: