Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, ha det bra!

Datakunsap suger! Nu lägger jag av för dagen. Dessutom såg jag precis att  BROTHERS AND SISTERS har börjat igen vilket jag blev väldigt glad över. Dock börjar det inte förens halv 11 ikväll, känns som lite sent men det får jag ta. Det är ju trots allt lugn dag i skolan imorgon. Fika med tvåorna (fråga inte varför) och sedan film.

Min kväll
Kolla Andra avenyn kl 20,30 1an
Tadet lugnt?
Bothers and Sisters 22,25 5an
SOOOOOVA




Sova var så otroligt underskattat när man gick i högstadiet. Då kunde man gå och lägga sig mitt i natten, vara lite trött i skolan men ändå klara sig bra. Nu funkar inte det. Skulle jag gå och lägga mig 12 varje kväll nu skulle jag dö i skolan.

KOMMENTARER


Haha, jag går fortfarande och lägger mig 12... :)

2008-10-23 // 13:56:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: