resursdag= ledig dag

Trodde det skulle bli jätte skönt med en ledig dag framför tvn typ. Men riktigt så blev det inte. Hade dock trevligt igår. Kom hem någongång vid lunch idag, duschade gjorde lunch och satte mig och gjorde presentationen till samhällen imorgon. Min grupp var lite seg på den så vi fick alla en del att göra idag. Mitt huvud står helt stilla just nu. Kan inte riktigt tänka alls. Speciellt inte på moderat-grejer. Dessutom har jag antagligen sovit konstigt inatt för min rygg smärtar som bara den. Trots att det är såhär synd om mig (haha) så har jag franska och engelskaläxa att göra också. Jippi, gud va jag älskar skolan!

KOMMENTARER


inte för att jag har ställt någon fråga till dig men jag mår väl bra haha:D jag tror du skrev till fel person<3

2008-10-15 // 21:10:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: