sjukling

Precis som jag trodde blev jag sjuk. Riktigt sjuk, sådär så man bara vill att det ska försvinna direkt. (Vill man väll med dom flesta ,men iaf). Det gick iallafall över hyfsat fort. Är bättre redan nu, vet inte om jag bara var matförgiftad eller magsjuk. Magsjuk brukar man ju vara längre liksom.. Mådde iallafall pissråtta imorse/inatt när jag vakna men nu mår jag bättre. Men hann ju inte till skolan för det. Dumt eftersom att vi har prov, men jag funderar på att dyka upp bara sista lektionen för att göra provet. Det blir så jävla jobbigt när man måste skjuta fram det, och så är det ju första provet i gymnasiet. Känns dumt att missa det! Anyway,  det får bli en lugn helg den här helgen för jag måste bli 100% frisk. Ha en bra helg vänner!

Ps:Mitt rum ser bättre ut nu Anna, synd att du antagligen inte hinner se det bara..

KOMMENTARER


Hej:)<3

2008-10-03 // 11:54:55

jo, de såg bättre ut igår;)<3

2008-10-05 // 20:02:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: