stumpan och rumpan helt enkelt

Känner lite dåligt samvete. Missade precis en kompis lilla modevisning och design-day på hennes gymnasium. Grejen är den att det hade varit kul att se henne gå för första gången som en liten modell. Hade kanske fått träffa lite av hennes kompisar men framförallt henne, hon åker ju till New York nu på Lördag den lyxputtan. Hoppas det går bra för henne ikväll allafall! Om du läser det här,så får vi försöka ses innan du åker gumsilumsi <3

Finaste bilden på oss,någonsin! Den ska ramas upp!


KOMMENTARER


whut the fuck paula, jag ser ut som ett monster:D

Vi ska ju i alla fall ses imorgon vännen<3<3<3:):):)

2008-10-23 // 13:53:43

Alla som läser det här inlägget, gå in på min blogg och se en finare bild på mig. Ni får ju inte tro att jag är ful:D

2008-10-23 // 13:54:46
Jossan

Va söta ni är :)

2008-10-23 // 18:31:36

Haha jag kan inte sluta skratta åt den här bilden:D

2008-10-24 // 21:31:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: