sweetsweet weekend

Hej alla barn, nu är det (inte) barnprogram!  Däremot är det HELG! SKÖÖÖNT !  Sitter just nu hos Jossan, har käkat tacos i mängder och nu ska vi ut ett tag. Skönt med luft! Imorgon är det Jasmine´s som gäller. Ska bli nice. Och träffa syrrorna och papsen (somjag förövrigt inte har träffat på TJOCKT länge). Ska bli roligt det med! Verkligen! Är det någon jag verkligen avgudar så är det min minsta lillasyrra. Hon är helt underbar. Finns ingen tjej som henne alltså. Önskar henne allt gott i livet! Den bruttan kommer lyckas, de vill jag lova!

KOMMENTARER


Ni ser bussugna ut!hej Lycka till med din blogg! Om du vill vara bus-uppdaterad kolla in min;P //hej hopp!

2008-10-11 // 13:52:19

TYYYYYYYYYYYSSSSSSSTTTTT!!!!!

jag blir ledsen:'( (eller?)

2008-10-12 // 17:11:14

snyft snyft:D

2008-10-12 // 18:29:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: