Take a bow

Tänk att Gossip Girl har börjat nu igen. Det kan väll inte ha varit många kottar som inte satt bänkade framför TVn då inte. Klockslaget var 19,00 va? Själv kollade jag inte eftersom att jag redan har sett det avsnitter + några fler längre framåt. Lite synd men jag kan inte hjälpa det!

Har iallafall varit en superhelg. Inget sup och sväng men en himla del annat härligt. Orkar inte gå in på allt, det är ändå inget alla här bör veta (inget ni inte bör veta heller). Men iallfall! Det var precis vad jag behövde! 2 dagar till på det här skulle därimot sitta fint. Eller fler, om det är så..


Har fastnat för den här låten också. Jag vet att den inte direkt är ny och topp på listan men bra är den iallfall. Hittade dock ingen video bara det här.
Listen and enjoy!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: