tråkigaste lördagen på länge

Har verkligen haft den tråkigaste Lördagen på riktigt riktigt länge. Höll på att få et total breakdown ieftermiddags. Hade nämligen bestämt att ses idag med en kompis, och då sagt nej till dom andra som hade frågat. Men självklart är min kompis telefon helt paj, och så har hon glömt bort att vi skulle ses idag. Så här har man faktiskt ansträngt sig för att vi skulle få hitta på något,(eftersom att det var så länge sen) och så blir det inget, och alla andra är då redan upptagna med sitt. Den svider. Speciellt när man kommer till den punkten att man inte orkar göra någonting annat än att bara ligga upp och ner. Man orkar knappt ta upp telefonen och när man väl tar upp den vet man inte vem man ska ringa. Ingen passar liksom in för tillfället.  Aja, inlägget var inte till för få någon på dåligt humör eller för att J skulle få dåligt samvete. Verkligen inte. Det kan hända alla. Inlägget var nog mer till för att jag skulle få "klaga av mig lite", och nu är det gjort.

Om någon timme ska jag börja göra mig iordning för kvällen. Först ska jag och mamma äta på Vedugnen. Var alldelens för länge sen. Har redan bestämt att jag nog ska ta en såndär riktigt saftig biff. Haha. Sedan får vi se om kvällen får en såndär drastisk vändpunkt eller om det här bara är en otursdag eller något. Tappar jag min mat i knät när jag äter eller välter drickan över hela bordet, tar jag det som en otursdag och går hem direkt efter middagen. Gör jag inte det, kanske det bådar gott.. Only time will tell

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: