Höstlov

Fredagkväll. Bättre än så kan det inte bli. Hade ioförsig en väldigt seg men rolig dag i skolan. Lyckades göra en rolig dans på gympan och sen var det mest tråklektioner. Svenska och engelska, ja, skit tråkigt! Hade en massa andra lektioner också men vem bryr sig. Efter skolan skyndade jag mig iallfall hem, lämnade mina böcker och mötte upp Josse för en tripp till stan.
 

Fika och shopping, vad annars?
Kan inte fatta att det är lov riktigt ännu. Det kommer väll på Måndag. Shit,va skönt!

KOMMENTARER


Förutom det första kortet märkte jag inte när du tog något kort alls under dagen:D

/jag ser förresten lite läskig ut på sista bilden. Och första haha:D)<3

2008-10-25 // 01:05:58

haha, är du rädd eller?;D <3

2008-10-25 // 12:04:54

Hej kompis:)



Nu sitter jag pa hotellet i New York (internet ar gratis). Det ar jattenice har! Har varit pa Time Square, akt hast och vagn i Central Park och gatt och shoppat i Soho. Bl.a. pa victorias Secret:) Jag kopte varldens finaste pyjamas dar!



Och ikvall at vi pa en resturang som snurrad och lag pa 47 vaningen. haha jag har typ skrivit allt pa min blogg men anda:D



Kram och ha det super, vi hors nar jag ar hemma igen. Ha ett bra hostlov:)

Puss!<3

2008-10-27 // 03:48:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: