gah, snart lov

Hann aldrig börja med datorkunskapen igår, tyvärr! Så jag började imorse. En halvtimme kanske jag hann kolla lite för första gången innan jag skulle dra till plugget. Gjorde klart det sista av No tentan på lunchen också.Haha.
Direkt när jag kom hem från skolan började jag med ECDL( datorkunskapen). Nu har jag precis klarat den andra modulen,(dock inte den första)men är lyckligast i världen ändå. Nej visst är mitt liv roande? Jag hinner inte göra ett piss annat är att gå i skolan, plugga och sova på veckorna. Sedan är det ju lite annorlunda på helgerna men jag sover och pluggar ganska stor del av mina helger också. Iallfall sover. Sedan är kvällarna höjdpunkten på hela veckan! Tackar gudarna för att dom finns! Då är det party eller umgås med vänner som gäller, ingenting annat! Längtar väldigt väldigt väldigt mycket tills lovet börjar på Fredag. Gud va skönt!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: