YES

Äntligen färdig med den där jävla No tentan. Tråkigt så jag dör. Synd att jag börjar i sista sekund som vanligt. Alltid gör man samma misstag och alltid klagar man efter. Trots det blir det för det mesta ingen skillnad nästa gång. Det är Paula i ett nötskal.

Iallafall, tror jag missade att publicera mitt förra inlägg. Handlade iallfall om hur jag vände min lördag. Eller hur Mr O gjorde det. Haha. Idag har jag bara varit i skolan. Börjar känna mig riktigt stressad. Har hemtenta i No tills imorgon som jag började med idag. Som tur är är jag färdig nu ikväll också. Sen har jag en hel kurs i datakunskap som jag inte ens har börjat kolla på. Och tentan är på Torsdag. Vissa säger att det är jätte svårt vissa tycker att det är lättare. Jag är en av dom som inte vet ännu. Bra Paula. Ännu en gång.

Jag i Söndags när jag träffade lite folk i släkten. Här är vi på prommis på ett helt underbart ställe i Nynäshamn (tror jag det var.)







Om jag inte skriver så mycket i veckan så vet ni alltså varför.. Nu ska jag gå och äta lite och sen kallar sängen. Sov gott och vakna pigg. Det är mitt motto för natten. Tror ni ens att jag klarar det?

KOMMENTARER


jo, men vad ska jag ge som är personligt liksom:D är helt fantasilös just nu haha:P

2008-10-21 // 09:42:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: