yey :D

Känner mig lite stolt över mig själv faktiskt. Klarade datatestet ganska fint. Satt och var nästan säker på att gå IG eller iallfall på gränsen till G i slutet av testet. Men det visade sig att jag inte fick det. Hurra för mig. Slipper hoppa av kursen då ju. Super-duper.
Dessutom ska jag få pengar ikväll, imorgon ska plånboken fixas och på eftermiddagen ska jag möta upp Jossan för lite shopping och fika. 
Min mamma fick även fast anställning idag! Hon har jobbat på det stället i 6 månader som provanställd nu men idag skulle hon få besked om hon fick stanna eller inte, och självklart fick hon det! Grattis mamsen!

Så mycket mer än det hade jag inte att säga. Kanske att det känns tjohelsike (haha mitt egna?) bra att det nu istort sätt är lov. Har dock lite småläxor till imorgon, men inga prov. Wii..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: