Brats

Det blir inte av att jag bloggar så ofta nu för tiden. Vet inte riktigt varför, antagligen för att jag känner att jag inte har så mycket att skriva om. Men nu tyckte jag det var dags. Idag hade vi "gemensam ämnestid"= ungdomskultur-arteten= jag och min basgrupp har Brats. Antagligen det roligaste men tror också att det är det svåraste. Dom flesta andra grupper har redan börjat skriva presentation medans vi håller på att skriva intervjuer till senare då vi ska intervjua folk om brats på stan. Ska iförsig bli kul, (och gott med choklad på EH på Östermalm) men det är svårt för vi är alla ganska olika i våran grupp men vi ska nog få det att gå. Hoppas jag. Anyways, vi gick från skolan vid 1 tiden istället för 4 då vi egentligen skulle slutat, och jobbade hemma lite istället. Det, plus läxor och tv är det jag har sysselsatt mig med sen dess. Nu tänkte jag börja laga middag. Min mage börjar kurra,haha.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: