friluftsdag imorgon

Kom för inte så länge sedan hem från morfar där jag bara var en snabbis för att hämta upp mina "polis-kläder" till imorgon. Innan dess var jag en sväng till Älvsjö. Känns som jag har hunnit med en del idag. Har även varit i skolan(självklart). Det gick faktiskt bra med svenska-presentationen. Eller helt okej iallafall. Hatar dock att bli sådär jätte nervös och få klump i magen. Får alltid det när jag är nervös!
Jaa, imorgon ska vi ju som sagt till Sundby för friluftsdag med skolan. Alla 1:or bara, tror jag det är. Håller på att sätta ihop min lilla outfit eftersom att jag ska vara polis. Ska låna grejjer av halva skolan (typ). Ska också försöka ta några kort imorgon så får ni se. Nu tänkte jag göra iordning en liten matsäck och sen titta på tv eller något liknande. Hare!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: