Friluftsdag på Sundby

Kom precis hem från Jessica. Gick faktiskt hem. Kan ni tro de? Nej, inte jag heller. Jeansen satt som korvskinn och det var inte skönt, plus att jag var mätt som en pankaka efter allt jag och Jessica hade smällt i oss. Så jag antar att det var bra att jag gick hem ändå, tänkte faktiskt lite där. Innan dess var vi ju "tjuvar och poliser" på Sundby. Det vart en rolig dag trots att jag fick väldigt brottom imorse. Här kommer lite bilder..

Först fick jag skjuts av Anna dit. Burr va kallt.

Sen när vi väl kom dit, började vi tagga oss för dagens "aktiviteter"

Emma och Jessica. Mina två tjuvkompisar.Haha..

Sen körde vi massa konstiga lekar :)

Jag var ju Paula Polis dåra.

Haha.

Det roigaste var ju lätt dragkampen i slutet. Tror vi kom på fjärdeplats.

Taggaaaa!

Jag hade faktiskt jätte roligt ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: