Måndagen snart över

Lite skönt att Måndagen snart är över. Vaknade upp med ont i halsen, smärta i ena örat, täppt och jaa, allt som hör till en riktig förkyldning. Finns det något värre att vakna upp med liksom? Tog mig allafall mot all förmodan till skolan. Var på McDonalds ett x-antal gånger pga håltimme och någon hemsk soppa till lunch. Efter skolan mötte jag upp Damla, åkte hem, gjorde lite läxor samtidigt som jag kollade på The Hills avsnittet som man har sett 1000 gånger. Gjorde faktiskt nyttig middag och Anna kom och gjorde mig sällskap. Mycket trevligt! Nu har hon gått igen och jag ska väll träna på min presentation en sista gång och sedan läsa Geografi. Jag önskar att klockan var exakt såhär mycket fast imorgon istället för idag. Då skulle jag inte ha en jobbig dag framför mig och jag skulle bara kunna ligga i soffan och tjocka i mig chokladen mamma precis kom hem med. Visst är den smarrig?


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: