Min Söndag

Det blev inte så mycket skrivande här idag trots att jag trodde att det skulle bli det. Söndagar är ju min plugg-dag, som ni alla säkert vet. Har haft en ganska relax dag idag ,trots det. Gått runt fram och tillbaka i lägenheten och bara chillat sådär till 100%, så himla skönt. Runt tre tiden blev jag bjuden på årets sista Loffes-glass, och tittade även förbi Kungis en stund. Måste gå upp och hälsa på alla, framförallt fritids-Anna som alltid har varit så snäll mot lilla mig. För mig är kungis ganska speciellt, har ändå gått där i hela 10 år, tro det eller ej. Men jag känner att det är väldigt skönt att lämna den där lilla lilla halvruttna skolan ändå. Men klassen var ju den bästa, utan tvivel. Hoppas innerligt att det kommer bli lika bra stämning i klassen jag går i nu, som i den förra.
Nu ska jag iallfall hoppa i ett skönt bad, och sedan kolla på Andra Avenyn som har börjat igen. Kul kul. Sen blir det nog lite snabbt plugg, har inte så mycket tills imorgon så det är skönt!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: