Mobilbilder

Jag känner att jag vill sätta in lite bilder från dagarna för att göra det hela lite roligare men mitt minneskort till mobilen är borta och jag kan bara inte hitta det. Kan ha glömt det hos farmor och farfar i Frankrike i somras,who know's liksom. Och att gå runt med digitalkamera i skolan känns väll lite "too much". Men eftersom att jag planerar att köpa en ny mobil så snart som möjligt så ska jag försöka att börja sätta in bilder då istället. Den här mobilen vill jag ha iallafall.. I någon färg..

KOMMENTARER


Hahha den har jag fast jag planerar också på att köpa en ny men det dröjer nog ett tag ;)

2008-09-11 // 08:53:53

dem är as dåliga, knappar går sönder hela tiden, många som har den måste skicka in den på lagning av knapparna flera gånger, ;D, dont buy it

2008-09-11 // 21:28:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: