Britney Spears

När jag var mindre var Britney verkligen min största idol. Hon var blond, söt, sjöng bra, verkade snäll, hade söt pojkvän och jaa, vad mer kunde man begära? Jag gick klädd lite som henne och när folk sa att dom tyckte jag liknade henne var jag gladare än någonsin. Hade alla hennes skivor och jag minns att jag och min kusin sprang runt och sjöng hennes låtar hela sommrarna. Det här var ju ändå ett x antal år sedan. Sedan gick det bara sämre och sämre för henne och jag började väll inse att det fanns andra bra artister också. Har aldrig haft någon riktig riktig idol som vissa har sedan dess. Iallafall inte under en längre period. Jag kan väll inte riktigt påstå att hon är det nu heller, för det är hon inte. Men när jag ser henne i någon tidning vill jag läsa det, och det gjorde jag idag. I dagens Aftonbladet skriver dom om MTV VIDEO MUSIC AWARDS som firar 25 år och där var Britney med och fick tre priser. Bästa kvinnliga artist, bästa popvideo och årets bästa musikvideo. 
Good job!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: