trött och sliten

Känner mig helt yr tillamående och kall. Ursh, mår sämst. Har varit en jobbig men rolig dag. Den började när jag mötte upp Jessica och Emma för att köpa fika i centrum. Sedan tog vi tåget till Huddinge och mötte upp klassen och sen till Mörtsjön. Tog längre tid att bara åka/gå dit än vad vi fick stanna där, alltså en snabbvesit. Efter en äcklig och oätbar lunch hade vi ett snabbt möte med våran grupp-mentor och sedan åkte vi hem till Martina för att filma. Vi ska nämligen spela upp en lite rolig video på oss själva som bla brats. Vi hade iallfall roligt men i slutet på kvällen höll vi alla på att dö av trötthet. Man märker att det verkligen tar på krafterna. Imorgon ska vi dessutom ut igen. Fast till Norra Real och Östermalm. Måste sova länge inatt för att orka med det. + att jag nu måste göra värsta franskaläxan. I hate this! 

Skogsmullar,haha

"Min nya fjortisbästiwwzzzz"
Gissa vad vi spelade liksom..Haha. Tror inte ens att jag någonsin har sett några så översminkade fjortisar som vi var idag alltså. Det var äckligt och ursh. (Ni skulle ha sett våran 93-rand.)Men jävligt roligt att spela in. Kanske lägger upp filmen som vi ska visa upp för klassen sen när den är färdig om någon vecka.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: