Tisdag

Nu var det några dagar sedan jag skrev igen i bloggen. Det blir så när jag har mycket läxor. Hinner bara med skolan och sen läxor,äta (viktigt hah) och sen sova. Ibland hinner jag med annat också självklart, men inte hinner inte alltid att skriva. Anyways, nu är jag iallfall back in bussiness. Dom senaste dagarna har det bara blivit plugg, allt var tills idag, Tisdag. Nu har jag bara lite småläxor hit och dit, glosor, och sådant.
Påtal om ingenting så är det Annas födelsedag idag. Grattis Grattis säger jag bara. Självklart fick hon sin present, fast inte riktigt när jag hade planerat. Hade planerat och involverat rätt mycket folk för att det skulle funka men våra scheman krockade. Fan säger jag bara! Hade varit roligare då. Men det var trevlans ändå, hon fick den påvägen hem. Såhär ser hon ut i "tagande" stund. Daim and diamonds are Annas best friends. And me ofc :)  (haha)
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: