Crossfire- löser allt

Har äntligen fått min mobil nu. Hihi! Bäst är den! Stod på elgiganten i säkert en timme helt själv med gamla mobilen i högsta hugg och försökte välja vilken färg jag skulle välja. Tillslut tyckte de flesta att silver var bäst men killen på elgiganten tyckte svart, som jag från början hade varit inne på, så det var ett tufft beslut.Haha!  Men det sluta iallafall med en silver!

Annars har jag bara hunnit med skola och sova hos papsen och syrrorna inatt. Det var väldigt mysigt måste jag säga! Har nog aldrig känt mig så välkommen där!

Nu har jag precis ätit pankakor och ska börja göra iordning mig för att dra till Sandra. Torka håret, platta(?)/ locka(?) hitta kläder i min stökiga garderob. Allt känt lite jobbigt måste  jag säga. Nej nu ska jag skruva upp högtalarna och sätta på LADY! Lite musik löser allt!


Eller varför inte .....

?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: