Färgat hår, skola & Media Markt

Det har väll hänt lite allt möjligt idag känner jag. Började med skola. Självklart började vi kl 8:00 med att ha bokdiskussion om boken jag precis har börjat med. Och sen en ganska värdelös och lång kriminologi. Men duktig som vi är så fatt vi där fint på stolen ändå. Efter det vart det pannkisar i skolan och den direkt till stan.
Eller frissan rättare sagt. Blev många sköna timmar framför spegeln med hårmassage, tidningsläsande och självklart färgning. Var tungen att insistera på att jag ville fortsätta vara blond men det gick bra och det blev ett ganska bra resultat. Inte så JÄTTE stor förändring utan bara lite annorlunda. Tror inte det direkt kommer synas, så det är bra. Det ser naturligt ut dessutom. Stort plus. Vill helst inte gå runt med vitt eller gult hår som man ser 10 000 m bort att det är färgat. Så jag tror hon lyckades. Riktigt trevlig frisör dessutom! Synd bara att hon normalt jobbar på Åland.


Ikväll har jag varit en sväng till Media Markt. Har fått tillbaka pengarna för min mobil eftersom att den har varit inne tre gånger för samma fel. Och dessutom hittat den nya mobil jag vill ha. Dock behövde jag tyvärr lägga till en summa utöver min gamla mobils pris så jag fick inte med mig någon mobil hem idag. Tyvärr. Har som tur är min snälla morfar som ska hjälpa till så jag kan få den mobil jag vill ha ändå. Taack!! Hihi.. Så någongång i slutet av veckan är den min! Wii! (Mobilen från inlägget under- vet fortfarande inte vilken färg dock)

Nu måste jag hoppa i sängen. Kände att det blev på tok för lite sömn för mig i natt. Godnatt på er mina kära barn!


KOMMENTARER


Godnatt rumpestumpen<3

2009-04-17 // 00:09:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: