natti

Det blev en lugn kväll hemma hos Sandris. Ellerja, lugn och lugn, S &J var helt extas, och därför blev jag också lite flum. Haha! Knäppon! Vi kom iallafall tillslut fram till videobutiken i huddinge någongång innan dom skulle stänga. Precis när vi kommer dit går M:s moppe sönder dessutom. Men det ordnade sig tillslut iallafall.
Hursomhelst så blev det inte mycket filmtittande så jag bestämde mig för att ta första(?) nattbussen hem. Fick dessutom sällskap av sofia i telefonen,vilket var väldigt trevlans. Nu ska jag snart hoppa i säng tror jag. Godnatt gottfolk!


Jag och Sofia för 50 000 år sedan. Eller ja, slutet på 2006. Snart tre år sedan.
Ändå så minns jag det som om det vorde igår.

KOMMENTARER


fyfan va länge sen ! saknar den tiden fan :)

bröst hade man även där också hahah <3

2009-04-18 // 12:34:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: