tillbaka till vardagen

Kan inte förstå att skolan börjar imorgon igen. Obegripligt är ordet! Ursh och fy och blä, är det enda som finns att säga. Har ruskigt mycket att ta igen eftersom att jag var sjuk veckan innan lovet. Prov och antagligen läxor också. Så nu åker alla böcker upp på skrivbordet igen och helgerna är det som håller en vid liv. Tillbaka till vardagen helt enkelt.

Annars har jag spenderat dagen med Elin inne i stan. Vad jag har gjort vill jag berätta för mina kära vänner personligen först innan jag vill skriva det här. Blir roligare så. Det är absolut inget att oroa sig över och inget stort har hänt så bli inte för besvikna sen.  Vi käka iallafall på Taco-bar (för första gången!!!!) och Elin tog hål i örat. Där uppe ni vet.

Jag har ju också det så jag hittade en liten bild jag kunde klippa i. Haha!

Så mycket mer än så har inte hänt idag. Det blev varken gäster eller till moster ikväll.

KOMMENTARER


Anonym

Paula pruttikluttitutt is aaawwwweeesooommmeee!!

2009-04-13 // 21:02:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: