Nu är helgen slut igen

Sitter med en vaniljmunk i handen och funderar på vad som har hänt under dagen. Och helgen. Tror jag har haft en "träffa gamla vänner helg". Helmysigt har det varit! Sofia och Jessan igår och Jossan idag. Cykling hem till Jossan från träning till míddag hemma hos henne. Jag kämpandes där fram och hon chillandes där bak. Just like old times!


Nejmen det har varit en trevlans helg. Men imorgon börjar skiten igen. Ska bli trevligt att träffa mina söta små bruttor (självklart) men inget nice annars. Ryktet spred sig om att det kanske var engelska nationella imorgon också(!) men nu verkar det ha lugnat ner sig och bara varit ett rykte. Fick lite lätt panik där. Har ju franska imorgon, räcker inte det liksom?

Har gått runt med huvudvärk hela dagen så nu tror jag nog att det är dags för mig att hoppa till sängs.

KOMMENTARER


snyggingarna nummer ett!!

2009-04-20 // 21:32:47

snyggingarna nummer ett!!

2009-04-20 // 21:33:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: