gårdagens inlägg som aldrig blev publicerat

Vilken bra dag det blev. Det började med att jag spenderade dagen och början av kvällen hos min käre vän Jessica. Lite flängandes runt i stan och så blev det dessutom(och jag hittade ännu en helt underbar väska som jag vill ha, blir galen). Efter det åkte jag hem och efter allt snack om chips och dip med Jessica kunde jag inte motstå så jag var beredd på att snabbt gå ner till ICA för att köpa gräddfil, krydder, chips och hela faderutten, då min mamma upplyser om att klockan har passerat åtta och ICA har stängt. Och eftersom att jag inte har hört av min käre vän Jasmine på hela dagen tar jag och ringer upp henne (som förövrigt också älskar chips&dipp) och bestämmer att vi ska ses i Huddinge centrum en halvtimme senare. Så där träffas vi med massa chips och cola och hela grejsen och har det allmänt trevligt. 

Och så spenderar jag en del av kvällen med henne och åkte sedan hem för att fortsätta att gotta mig. Imorgon ska jag upp på läkarbesök påtok för tidigt på morgonen, och hade tänkt att ändå gå förbi min morfar påvägen därifrån. Men nu kommer ångesten tillbaka om att jag faktiskt borde ta tag i mig själv och gå ut och springa imorgon. Men så påminns jag om att jag lovade morfar att följa med honom på någon kulturfestival-grej imorgon och sedan luncha ihop. Och även att jag skulle vilja tjäna ihop några slantar därinnan så jag inte behöver gå helt tomhänt i självaste New York nästa vecka. Så vi får se hur allt löser sig. Konstigt (?)nog vill jag alltid springa sent på kvällarna och inte på dagarna när jag faktiskt Kan gå ut och springa. Och lite så är det väl med allt. Men jag får ta ett steg i tagen. Nästa är att ladda upp fotona.

Varsogoda mina vänner!


Vi solade och badade, pool & jacutzzi


Åt massa glass

Lärde oss dyka..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: