Torsdagskväll

Sitter och väntar på att duschen ska bli ledig. Har precis haft kräft-middag med mamma och morfar. Sörplat sådär mycket som man ska och ätit så mycket så jag verkligen lär klara mig hela kvällen. Det är väll bra för om någon timme ska jag möta upp brudarna och sedan dra ut. Gud va härligt med lite utgång! Var 2 veckor sedan vi var ute sist alla tre.(Ska nog ta det lugnt ikväll ändå) Synd nog att Pelin inte ville följa med. Men det finns ju en kväll imorgon också. Som tur är. För på Lördag-kväll bär det av till papsen och på söndag morgon sitter vi på planet till New York. Underbart!


Nu verkar duschen vara ledig så nu ska jag ta och dillra mig dit. Ha en trevlig torsdagskväll gottfolk!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: