bombdad, istid & sommarminnen

Vilken tid vi lever i gottfolk. Hur fan ska jag klara mig fran bombdad nar jag aker hem och mellanlandar i amsterdam? Ar det nagon som har nagot forvanande bra forslag sa ar det bara att hojta till. For det lar behovas. Men nu ska jag inte tanka pa sant. Det ar nog inte manga som kan svara pa den fragan anda, med tanke pa att det verkar vara sa kallt hemma i Sverige att ni fryser fast ute pa gatan. Om ryktet ar sant sa ar det mellan 20 och 30 grader varmare har nar det ar som kallast hos er. Och ta mig inte fel nu, det ar inte 20/30 grader har!! Det galler att lasa nogrant. Men nog ar det varmare allt, men det kunde varit varmare.


En kvall pa Kreta.

Funderar pa att farga haret brunt anda.Eller kanske ska ha kvar det blonda?I-landsproblem?Nejda.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: