Dagen före doppardagen

Ibland vill jag bara ta självmord på den här jävla bloggen. Eller på(?) mig själv då jag trycker så att allt skit försvinner. Kutt kutt på min arm......

Kom iallafall fram till (i mitt förra inlägg) att julafton inte är ännu. Även fast än att klockan har slagit över 12 och det tekniskt sett är Julafton. För julafton för mig är när släkten träffas- äter superduper god julmat, kollar på Anka (och ingen jävla Anna Anka utan KALLE Anka), öppnar fina klappar tillsammans och har det allmänt trevligt. Inte när jag sitter här och är sur för att jag måste skriva om mitt blogginlägg. Sådeså.


Men, en sak som har skett nu är att Sandrosososososososos(go on forever) har fyllt ÅR! Eller har och har, hon gör det nu! Så därför vill jag än en gång önska min lilla plutt världens bästa födelsedag och GRATTIIIIISSS! Hoppas vi ses imorgonkväll, men annars ses vi garanterat på Fredag kväll. Mycket mycket kärlek till dig fisen!!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: