en aning spårat sådär på kvällskvisten


Mycket snyggare än såhär blir det inte ikväll mina damer och herrar. Jag skäms över att jag har suttit hur länge som helst och funderat över varför jag inte har gått och lagt mig ännu. Och inte gör jag något åt det heller. Sitter och pular med datan istället, och trots de- så har jag inte laddat ner en ända låt till mobilen ännu och klockan är snart 3.
Imorgon ska jag upp ännu tidigare än imorse och imorse var jag ett vrak. Så det är nog bäst att jag släpper taget om bloggen och om datan nu, för annars kommer det här sluta illa. Tur att jag har min mamma och moster som snällt ska skjutsa mig till Arlanda imorgon. Även tur att jag har dom för annars hade jag antagligen missat planet och/eller behövt ta taxi i sista sekunden ut till Arlanda och vem vet vad de hade kostat. Jag vill inte mer än tänka på vad mina älskade farföräldrar har lagt ner för summor för att jag ska komma ner. Något som enligt mig är läskigt mycket pengar. Och själv sitter jag och försöker luska ut hur mycket en taxi kan kosta. Suck. Hade jag haft mitt påfyllda Taxi Stockholm kort nu så hade det inte varit något problem,eller hur? Jag förstår inte vad ni på Taxi Stockholm väntar på. Eller 020 eller Kurir och allt vad ni heter. Först till kvarn är det som gäller. Jag köper direkt. En kund är bättre än ingen kund. Men som sagt. Jag behöver ju inte ta taxi om jag går och lägger mig nu. Så för att kunna släppa alla i-landsproblem ska jag lämna datan och gå och lägga mig. Det är läskigt hur det här spårade ur och det är läskigt hur spårad jag kommer vara imorgon. Men tills dess. Sov gott och dröm sött!


KOMMENTARER


Anonym

fin bild:)

2009-12-27 // 14:22:00
Anonym

tack främling

2009-12-28 // 23:19:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: