frisorsfobi

Farmor kom precis hem fran frissan och sa att hon hade lyckats skaffa mig en klipp tid idag kl 4. Borjar bli lite oroligt. Jag har ju en tendens att fa panik efter att jag har klippt mig. Angest. Och sist jag klippte mig har i frankrike klippte dom bokstavligt talat av halva mitt har. Tror jag aldrig har kant mig sa ful i hela mitt liv. Kan vara darfor jag hade uppsatt i ett halvar i streck senare. Och det vill jag helst inte ska handa mig igen. Eller ja, helst? Det far banne mig bara inte handa igen. Nej, nu ska jag sluta tanka negativt och hoppas pa en helt ok klippning. Sa javla svart kan det val inte vara. Vid 17 ars alder borde jag ha kommit over min frisorsfobi. Nu ska jag hoppa in i duschen. Om 45 ska vi sitta pa resurangen. Later guys!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: