I frankrike

Hej mina vanner. Sitter just nu framfor farfars dator i Provence (sodra frankrike) och ater mina bilar som ar kvar fran flygresan. Tro det eller ej men dom hade jag faktiskt glomt bort. Kanske dock inte var sa smart att smalla i sig de nu sahar men vad gor man? Har iallafall kommit fram val, utan nagra flygkrasher,installda plan eller terrorist attacker. Thank god! Nu ska jag spendera kommande veckan med min farmor, farfar och min jamnariga kusinvitamin. Kusinen borjar dock skolan tidigare an vad jag gor, sa de sista dagarna blir det nog bara jag och mina farforaldrar men det ska bli mysigt de me. Ska bli skont att vara har i Frankrike lite, byta miljo och slappna av. Ska vara duktig och plugga litegranna nu nar jag har tid men annars ska jag bara gora trevligheter sasom bio, shopping i Aix en Provence, umgas med kusinerna (inte bara min jamngamla, men sjalvklart henne ocksa) och farforaldrarna, ata pa den goda resurangen mittemot, vakna upp pa morgonen och ata varma croissanger och baguetter, prata franska och ja, ni forstar. Nu ska jag forbereda farmor och farfars julklappar som ligger utsridda i min oerhort tunga resvaska. Sen blir det kanske en film och sen sussa sangen. Ni far ha det bra sa lange "hors" vi nasta gang jag skriver. Kanske inatt, kanske en annan kvall och kanske nar jag kommer hem igen om 1.5 vecka. Den som lever far se.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: