shoppingdag med tjejerna

Har spenderat absolut hela dagen på stan. Och ack så trötta jag och Josse var vid 9 , vi (läs:jag) var så hungriga så vi i panik fick springa runt på centralen för att hitta något vettigt att äta. Det slutade med att vi dissade färdiga halvruttna sallader och delade på en meny på Burger King istället. Gud så mycket godare det var än samma gamla äckliga donken.

Jaja, vi sprang iallafall runt på stan idag jag,Josse och Anna. Själv köpte jag inte några julklappar förens jag hade köpt två klappar till mig själv MEN nu har jag iallafall köpt några klappar (fler än jag tänkte, blev lite inspererad där i slutet- måste ju köpa till mina käraste). Så nu är jag färdig med klapparna till julafton. Om jag är glad? Ja, vilken lättnad. Sen är det ganska bra att jag inte har så många att köpa till eftersom att alla pengar är totalt kaputt nu.

En mysig fika hann vi också med på älskade Sandys. Jag och Josse är i smyg stammisar där. Så idag har jag inte varit speciellt nyttig.(Syftar speciellt på dom där den där kladdkakan & negerbollen jag och josse delade på.. och jaa.. menyn på Burger King. Men nu ska jag sluta leka matblogg. Jag har faktiskt gått en hel dag(i tajta jeans- känns som de borde bränna lite extra då) på stan så något måste jag ju ha bränt. Vem bryr sig ändå? Jag gillar att vara tjock!


KOMMENTARER


Tjockisar for president!

2009-12-23 // 00:41:31

ohyeah!

2009-12-23 // 17:55:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: