vilken dag

Det har varit en väldigt mysig och rolig dag idag måste jag säga. Lite hurtig också med tanke på att jag gick upp (waaaaaaaaaay) tidigare än vad jag hade gjort om jag inte skulle tränat. Det betyder dock inte att jag har varit nyttig hela dagen men det är petitesser i det stora. Har spenderat kvällen med mamma framför "The Pursuit of Happyness" som är förvånandsvärt bra. Innan dess har jag lyckats packa klart (trots att Tussan bosatte sig i min resväska) och spenderat dagen med A. Bubblat, dunkat fördjävligt hög musik och myst framför "Tomten är far till alla barnen". Nu tänkte jag fylla mobilen med musik och sedan är det väl dags för sängen..eller något liknande..


KOMMENTARER


tack kompis:) tomten är far till alla barnen måste förresten vara en av de sämsta filmerna någonsin haha:D

2009-12-27 // 01:59:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: