ett gäng brudar och tjockismat så funkar väll allt, eller?

Försov mig imorse. IGEN! Har haft sjukt svårt att gå upp den senaste tiden. Dont ask why. Dagen har förövrigt varit tråkigaste av de tråkiga. Verkligen! Började med att jag försov mig(som jag precis skrev) sen när jag väl kom ner till bussen så kommer jag på att jag har glömt busskortet) dumt,huh? Anna och jag beslutar oss då snabbt för att gå till Huddinge Aulan, eftersom att det var där vi skulle på föreläsning. Föreläsningen handlade om internett i sin helhet och datornspel. Ganska segt eftersom att jag inte känner att jag har något som helst problem med sånt. Blev iallafall glad när Jag,Sandra, Jasmine och Pelin gick hem till Sandra och beställde med oss tjockismat. Det gjorde väll dagen!
Efter några timmar där så var vi tvugna att återvända till skolan igen. (Igen och igen? Men ni förstår) Satt och diskuterade med teknik-design klassen om de föreläsningen hade handlat om. Snacka om onödig dag. Lärde mig absolut ingenting nytt!

Nej, nu ska jag fortsätta plugga franska. Om någon halvtimme ska jag ta tåget in till stan och möta papsen. Blir nog en snabb fika och sen hem igen. Jag behöver en drastisk vändning på min tråkiga dag!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: