framtidsdröm?

Nu var det någon dag sen igen. Men ni klarar er va? Jag har nämligen haft full rulle hela tiden. Prov hit och prov dit. Men nu är det över.(Läs: allafall tills imorgon). På Måndag kommer nästa. Men det vill jag inte ens tänka på! Inte skriva heller.  Förövrigt är livet baara bra. Känns skönt med Fredag imorgon. Tror det kommer bli en riktigt härlig helg!
Är just i skrivande stund trött som ett as så jag ska lägga mig i ett bad och sen kolla på någon film. Känns som det var länge sen. Synd bara att det inte går något bra på TV. Nej, nu blir det snart översvämmning i badrummet. See ya!



Önskar jag hade sånt här badkar. Mitt är då en aning mindre. Bara en aning. Menvafan om något/några år ska jag ju flytta hemifrån och då kommer jag ju säkert ha råd med den. Sen ska jag ju vinna på lotto också. Känns som det är mycket kvar att göra på listan. Men vadå, den är ju faktiskt två sittsig och sen har den ju tydligen en TV. Då slipper jag ju köpa både soffa och Tv. Perfekt! Vardagsrummet nästa!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: