hihi

Kom precis från skolan. Är trött som tusan pga att vi simma imorse. Vet inte riktigt varför men större delen av klassen var helt slut efter den dära "simlektionen", trots att vi faktiskt inte gjorde något speciellt. Och som pricken över i: et så fick vi reda på att vi skulle simma imorgon också och få mjölksyra. Jippi. Aja, klarade av den här långa dagen så då klarar jag väll av morgondagen också! Nu ska jag alldelens strax rusa ner till tåget och dra mig till flempan för att ta Pass-foto. Behöver det till New York och France i sommar.  Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet så det ska jag väll klara av. Det kanske blir bio med bruttsen på kvällen dessutom, som en liten goodbye (för en vecka). Skulle sitta bra. Då måste jag bara packa klart ikväll, vilket inte låter lika självklart. Aja, nu måste jag rusa. Skriver mer ikväll


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: