mobilnörd

Var hysterisk igår. Vilket ni kanske märkte. Märker först när jag blir av med mobilhelvetet hur mycket jag faktiskt är beroende av den där saken. Min bästa vän, kallar mamma det för. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska säga. Nära därpå iallfall. Tur att jag har riktiga vänner också! Idag var jag iallfall med den till lagning och fick en att ha sålänge. En sån där som alla knappar är sönder på mitten ni vet? Sony Ericson.

Så jag tror jag klarar mig. Imorgon ska jag nog möta pappa också och se om hans gamla är bättre. Tror det är en data-mobil. En sån här tror jag. Eller aa. En sån.


Får se om den funkar bättre. Annars behåller jag den jag fått låna. Lite surt att jag måste vara utan min riktiga mobil i typ 1 månad men får hoppas att jag klarar mig. Aja, det jag ville komma fram till var att nu kan man få tag på mig igen iallafall!

KOMMENTARER


Christian

Såna telefoner är lite konstiga i början men när man upptäcker vad de kan så gillar de flesta dem :)

2009-02-10 // 20:06:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: