sportlovet i sälen 09

Nu är jag hemma igen från pass-fixet. Mitt foto blev fult som fan. Såg ut som en uppstoppad tjockis. Men jag tror jag klarar mig. För er som inte vet så ska jag ta mitt pick och pack och dra till Sälen på Lördag morgon. Ska dit med några vänner till familjen kan man väll säga, eller något sånt. Och med Moa, en tjejkompis som jag aldrig umgås i vanliga fall. Kollar man på oss så skulle man aldrig kunna tro att vi ens skulle kunna vara vänner. Men det har visat sig att vi funkar väldigt bra ihop, just eftersom att hon alltid brukar åka med mig upp till Sälen på sportloven. Vi brukar skratta och löjla oss som två galningar. Alltid. Så jag är sjukt glad över att få ta det lite lugnt, åka snowboard och bara chilla galet. Precis vad jag behöver!  Kommer hem nästa Lördag igen. Då blir det fest på direkten hos J och fira födelsedagen galet! Ser fram emot sportlovet skit mycket! Så nu är det bara morgondagen som väntar och sen är det pang på rödbettan.

Nu måste jag börja packa. Har pratat med Anna i en timme och skrivit ner en packningslista eftersom att hon också ska till fjällen. Mitt mål är att all packning ska vara klar ikväll! Då har jag kanske en chans att hinna med allt jag vill hinna med imorgon kväll också...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: