Torsdag- Lördag

Sitter för stunden hemma hos Jossan. Känns som ni har missat endel av mitt otroligt viktiga liv här i bloggen. Har varit lite dålig på att uppdatera. I Torsdags var en ganska stor del av Sjödal i Kungsberget. För mig blev det snowboard men för mina brutts blev det skidor. Det var iallafall jätte kul där och jag längtar tills jag och M ska till Sälen nu på sportlovet. Ska bli sjukt kul att få åka mer snowboard.  Sedan blev det Fredag och vi hade Svenskaprov i skolan som jag knappt hade pluggat till. Får hoppas på att jag klarade det! Senare på kvällen blev det utgång med J & S. Vaknade upp hemma hos Jasmine i morse trött som ett as. Trots att jag faktiskt hade fått ganska många timmars sömn. Kanske lite dumt att jag gick ut,menmen.Vad gör man inte?
 Framåt lunch idag rörde jag mig hemåt igen och efter några timmar till Jossan, där jag är nu. Vi sitter båda två som två datanördar med en varsin dator framför oss. Men om några timmar ska jag röra mig hemåt för då ska vi få gäster från Frankrike. Ska bli riktigt trevlig och skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. Skulle iofs vara ännu skönare om vi inte fick gäster. Speciellt eftersom att dom kommer från frankrike för fransmän ska alltid envisas med att stanna länge. Haha vilken tråkmåns jag låter som. Det ska Faktiskt bli trevligt!

Nej nu orkar ni säkert inte läsa mer och jag orkar heller inte skriva något mer. Så jag hoppas att alla har haft /kommer ha en trevlig alla hjärtans dag och för er som inte har pojkvän/ flickvän så tycker jag inte ni ska sitta hemma och deppa för de. Det ska inte jag iallafall! Deppa alltså.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: