ALLA <3 kebabish

Det blir nog ingen festis ikväll. Funderade ett tag men kom fram till att jag och Jossan skulle stanna hemma istället. Passar bra eftersom att jag har lite huvudvärk. Har haft det sen lunch då det var KEBAB i skolan och jag åt SJUKT MYCKET. Lektionen efter kände jag mig helt yr och kändes som om jag skulle svimma/spy. Då kanske det blev en aning för mycket mat.


Sandra gillade också maten idag:D (Hahah)


Imorgon ska jag försöka att röra mig in till stan för att köpa en väska och kanske något linne. Känns som det var jätte länge sen jag shoppade. Och speciellt en väska. Så om jag hittar någon fin så ska jag slå till. Om den inte är för dyr alltså, vilket jag har en tendens att hitta.

Nu ska jag sätta mig i bilen och dra till Jossan. Trevlig fredagskväll!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: