franska <3

Jag har fan inte lyckats med mycket vettigt idag alltså. Synd det, med tanke på att jag slutade hyfsat tidigt. Det mest vettiga jag har gjort idag är väll att laga pannkakor? Och det säger väll allt?
Läxor är sådant man lätt stöter bort och tänker " jag gör dom sen, det är lugnt". Sen när SEN är fortsätter man bara och sen slutar det med att man sitter precis innan lektionen börjar. Så är det iallafall för mig och franskan.
Antagligen för att jag klarar mig hyfsat OK även om jag inte råpluggar. Men grejen är den att det är dumt som tusan, eftersom att jag skulle kunna ha lärt mig och legat på hög nivå precis hela tiden om jag hade pluggat hela tiden. Rätt dumt när man tänker på det. Men mycket snack och ingen verkstad. Nu ska jag försöka vara lite extra duktig och faktiskt göra läxan till imorgon. Tro det eller ej, men jag har faktiskt börjat. Börjat, people. Börjat!

Jag som ska läsa franska Steg 5! Jag älskar franska samtidigt som det ibland kan vara så sjukt tråkigt så jag döör..Antar att det är så med det mesta!Nej, fram med böckerna nu!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: