Gotland & New York can't wait!

Kom precis hem från Friskis med massa brudar. Härligt,men jobbigt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen men först måste jag berätta!

Idag betalade vi brudar (Jag,Sandra,Elin & Jasmine) in dom första pengarna till våran Gotlands-resa i sommar. Ska bli sjukt kul. Ska dit lite under Sthlms veckan dessutom. Vi kommer ha SJUKT SJUKT SJUKT kul! Can't wait!

Dessutom pratade jag med pappa idag och det är nästan säkert att vi ska till New York, bara han och jag på Påsklovet. Det ska också bli sjukt kul! En helt annorlunda "sjukt kul",självklart. Men ändå! Hoppas verkligen det blir av!


(en galen paulis i höstas)

Så nu vet ni, haha. Var tvungen att berätta. Är så gladers! Nu väntar duschen....

KOMMENTARER


Anonym

du kommer ju ändå inte komma in någonstans?!

2009-02-02 // 20:26:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: