Åh, vilken dag!

Ni skulle bara veta! Sov på tok för länge imorse (läs:idag) och det var tur att jag blev terrad på mobilen för annars hade jag nog aldrig vaknat upp. Tog det iallafall sjukt lugnt och pratade en himla massa i telefon tills jag insåg att jag inom en timme skulle möta pappa på centralen. Och där satt jag i bara linne, oduschad och ofixad samtidigs som mitt kära(?) rum såg ut som ett bombnedslag- men jag hann. Konstigt nog! Ibland lyckas jag!

Därefter har jag mött upp M en snabbis och sedan J och haft mitt värsta fysiska+ mentala stess pass någonsin. Och efter det hamnat här hemma i ett par tjocka strumpbyxor och en ful tröja. Låter det inte underbart?
Imorgon väntar O en stund, maaasssa packning, faktiskt hinna träffa min älskade mams (eftersom att jag knappt har träffat henne på några dygn) och träffa tjejerna så allt är fixat tills vi åker dagen efter.

Nej, nu ska jag sova. Är helt slut! Vi hörs innan gotland!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: